Όσοι ασκούνται τακτικά, είναι βιολογικά 30 χρόνια νεότεροι

Όσοι ασκούνται τακτικά, είναι βιολογικά 30 χρόνια νεότεροι

►  Εξέτασαν τις αερόβιες δεξιότητές τους και μέτρησαν τον αριθμό των τριχοειδών αγγείων και των ενζύμων στους μυς, τα υψηλά επίπεδα των οποίων δείχνουν καλή μυϊκή υγεία

►  Οι συνταξιούχοι με πολύ καλή φυσική κατάσταση έχουν σχεδόν τους ίδιους ακριβώς μυς με τους 25χρονους, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Ιντιάνα, που μελέτησε 28 ανθρώπους άνω των 70 ετών. Οι συμμετέχοντες ασκούνταν χωρίς διακοπή από τη δεκαετία του ’70 και τα αποτελέσματα, που δημοσιεύτηκαν στο Περιοδικό της Εφαρμοσμένης Φυσιολογίας, έδειξαν ότι εκείνοι που γυμνάζονται τακτικά έχουν τη βιολογική ηλικία των ανθρώπων που είναι 30 χρόνια μικρότεροι από εκείνους.

►  Αυτό που παρουσίασε μεγάλο ενδιαφέρον είναι ότι συμμετέχοντες δεν ήταν αθλητές, αλλά απλοί άνθρωποι που είχαν εντάξει τη γυμναστική στη ζωή τους τη δεκαετία όπου η άσκηση έκανε ένα μεγάλο μπαμ. ‘Ενδιαφερόμαστε πολύ για τους ανθρώπους που ξεκίνησαν να γυμνάζονταν τη δεκαετία του ‘70’ και το έκαναν καθαρά ως χόμπι’, είπε ο Σκοτ Τρέιπ, επικεφαλής της μελέτης και καθηγητής στην επιστήμη άσκησης.

►  Με τη βοήθεια των social media, οι ερευνητές ανακάλυψαν 28 ανθρώπους που διατηρούσαν αυτό το επίπεδο δραστηριότητας τις τελευταίες πέντε δεκαετίες. Ερεύνησαν επίσης άλλα δύο γκρουπ: τους μη δραστήριους 70χρονους και γυμνασμένους 20χρονους. Εξέτασαν τις αερόβιες δεξιότητές τους και μέτρησαν τον αριθμό των τριχοειδών αγγείων και των ενζύμων στους μυς, τα υψηλά επίπεδα των οποίων δείχνουν καλή μυϊκή υγεία.
 

►  Όσοι ασκούνταν, είχαν περισσότερα ένζυμα και τριχοειδή αγγεία από τους ανενεργούς ηλικιωμένους και είχαν την ίδια μυϊκή υγεία με τους 20χρονους. Η μόνη διαφορά των ηλικιωμένων ‘αθλητών’ με τους νέους είναι ότι οι μεγάλοι είχαν ελαφρώς μειωμένη δυνατότητα αερόβιας άσκησης. Παρόλα αυτά, αυτή τους η δυνατότητα παραμένει 40% υψηλότερη, συγκριτικά με τους συνομήλικους που ακολουθούν καθιστική ζωή. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι αν παραμένουμε δραστήριοι, μπορούμε να καθυστερήσουμε τη σωματική φθορά που έρχεται με την ηλικία και μπορούμε να χτίσουμε ένα γερό μυϊκό σύστημα καθώς μεγαλώνουμε με τον επικεφαλής της έρευνας να δηλώνει ότι παίρνει έμπνευση από αυτούς τους ανθρώπους. Ο ίδιο διανύει τη δεκαετία των 50 και σκοπεύει να ασκείται πιο τακτικά ακολουθώντας το παράδειγμά τους.


...
Comments (0)

Write a comment

Your Name:


Your Review: Note: HTML is not translated!

Rating: Bad           Good

Enter the code in the box below:



FB Comments

Copyright © 2018 Whey official blog
All rights reserved.